Saturday, July 9, 2011

I Only Have You Babe :(

Aku tahu kau sengaja buad tuu smua . Kau saje jee nak bagi aku benci kan kau kan ? Eh kalau hati tuu dah tak SAYANG bagitahu jelaa ea . Tak payah nak simpan-2 nak berbalas dendam . Aku just bole bagitahu , dalam hati aku niey aku sayang kau jee , tade orang laen dalam hati niey haa . Hmm . Sumpah tak faham aku kadang-2 dengan perangai kau . Mybe sbb kau ade masalah laen , masalah family ke an tape lah aku FAHAM . Kalau kau dah ade orang laen pun bagi tahu , aku bole terime :') Tapi untung laa kan ade orang laen , ade orang SAYANG . HA HA HA ! Seronok tuu . Dah laa , mengarot yang bukan-2 macam tu jugak kesudahan nye . HA HA . Oke Bhaiii . 

StillLovingYouNeverEndss ♥ ~



Soryy terjiwang pulak . Bukan ape , masalah perasaan beb , simpan-2 saked  hati dho :D